Obserwatorzy

środa, 5 listopada 2014

Card in box - kurs na kartkę pudełkową (ok.15cm x15 cm)

Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was z kursem
na kartkę pudełkową - card in box :)
W sieci znajduje się wiele kursów na taką nietypową kartkę,
ale ja chciałam dopasować wymiary i sposób wykonania do własnych potrzeb,
licząc, że i Wam się przyda ten kursik.
Potrzebne będą:
-bigownica
-klej
-nożyczki
-papier do scrapbookingu
-bristol 
-świąteczne wykrojniki
-stempel
-maszynka do wycinania
Podstawą kartki jest karton papieru sztywnego lub wizytówkowego o formacie A4.
Kartkę przycinamy i bigujemy wg podanego poniżej schematu
Linie ciągłe to linie cięcia, linie przerywane to linie bigowania.
Następnie sklejamy i zaginamy skrzydła pudełka,
jedno ze skrzydeł staramy się nie zaginać, 
będzie ono tłem naszej kompozycji.
Oklejamy całość dowolnym papierem scrapowym.
W środek pudełka wklejamy wąskie paski zagięte w kształt literki  "z"
 do nich przykleimy swoje dodatki.
Teraz ogranicza nas tylko wyobraźnia,
bo przykleić możemy wszystko co udźwignie paseczek papieru…
u mnie króluje zimowy krajobraz…
gwiazdki, choinki, jelonki, a na pierwszym planie stempelek 
Kartka pomimo tego, że jest przestrzenna, daje się łatwo złożyć i schować do koperty.
Będzie mi miło jeśli skorzystacie i pochwalicie się swoimi kartkami :)
A w mojej pracy znajdziecie:

16 komentarzy:

  1. Karteczka przepiękna, a ten zimowy krajobraz cudny. Jelonki - marzenie. Całość robi niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kursik :) na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny kursik. Przyda mi się bardzo, bo właśnie zabieram się do zaproszeń na urodzinki synalka, i wybrałam tą formę. Mam pytanie, czy tą tylną klapę oklejamy jednym paskiem, żeby się trzymała? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspaniały kursik! A kartka pudełko cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pudełko, świetnie pokazany kursik. Brawo Iza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza, dzięki za świetny kursik. Twoja karteczka pudełkowa śliczna.
    Pozdrawiam Tenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za świetny i czytelny kurs :) na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu...tak tylną ściankę oklejam jednym paskiem ..z jednej i drugiej strony...z tyłu można nakleić tekst np. życzeń💜

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością skorzystam, prosty, czytelny kursik, dziękuję. A karteczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kursik, a ja się wproszę na naukę karteczki i kawkę do Ciebie Kochana .... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega mega piękne!!! świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za kursik! napewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nauczyłam się znów czegoś nowego :) Dziękuję bardzo bardzo, takie tam moje:
    http://cardmakingalice.blogspot.com/2014/12/zimowe-pudeekowe.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.