Obserwatorzy

piątek, 21 kwietnia 2017

Pudełko dla Oliwiera

Witajcie 
Zaroiło się już wszędzie 
od  KOMUNIJNYCH inspiracji...
zaproszenia, albumy , kartki...
no i oczywiście boxy.
Jako inspirację przygotowałam 
 box na chrzciny
w większym( niż standardowy)
 rozmiarze tzn na 4, 5 cala ( 11,5 cm)
W środku boxa ukryłam pod łóżeczkiem 
mniejsze pudełeczko na upominek...:)
Wszystkie tekturki pokryłam
preparatem ENAMEL
Box zrobiłam wg kursiku,
który znajdziecie na naszym blogu:)
Wiem, już pisałam o wykrojniku 
Marianne DESIGN
to jeden z moich ulubionych wykrojników MD
jest niezwykle elegancki 
a poza tym świetnie wycina i przepięknie się wytłacza
Zobaczcie sami:)
A w sklepie znajdziecie mnóstwo 
fantastycznych  produktów:) 
zapraszam
ja użyłam...
pozdrawiam serdecznie:) 
Iza

4 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.